mandag den 4. februar 2013

Ny hobby

Jeg besluttede for et stykke tid siden, at jeg skulle have en ny hobby. Jeg trænger til noget jeg kan slappe af med når jeg har fri fra arbejde. Valget faldt på scrapbooking, ikke så meget de fotosider som man ofte ser. Jeg vil hellere lave kort og mini album. Jeg har set en masse youtube videoer på hvordan man laver disse album :o)
Nu har jeg endelig fået lavet et og fået lidt føling med hvordan og hvorledes man gør.
Synes lige jeg vil vise hvad det blev til :o) Jeg er ikke helt færdig med den indvendige (mangler lidt tags og pynt) Det var rigtig hyggeligt og sjovt.....glæder mig allerede til jeg skal i gang med det næste album. 

Dette album er lavet af konvolutter










Sådan så det ud i processen :o)

2 kommentarer:

  1. skøn hobby..

    Jeg kunne godt tænke mig nogle billeder af fremstillingsmåden..
    Er det for meget at ønske
    Lone

    SvarSlet
  2. Jeg tog desværre ingen billeder mens jeg var i gang. Håber jeg kan huske det næste gang. Ellers vil jeg gerne fortælle dig det næste gang vi ses...ellers må vi sætte os sammen en dag :o)

    Pia

    SvarSlet