fredag den 15. februar 2013

Lad dig hypnotisere :o)

En morgen jeg kom på arbejde havde min kollega lavet disse flotte cirkler med børnene.


Børnene havde fået sådan en man drejer ler på. 


På den satte de papir fast med tape (nedenunder)

 Børnene satte en tusch på mens de kørte drejeren rundt med den anden hånd. Nogle af børnene havde brug for hjælp til at dreje rundt.
 Her er et udpluk af dem der blev lavet med tusch.

 Siden jeg tog billedet har de "formeret"sig kraftigt. De er et kæmpe hit. Derudover er der blevet eksperimenteret med fede oliefarver, glimmer og sort papir. Hvilke jeg desværre ikke har fået billeder af. Jeg har fået billeder af dem der er lavet med vandfarve og en pensel. De blev ikke lavet på almindeligt papir, men på akvarelpapir.







2 kommentarer:

  1. De er så fantastiske.. tak fordi du deler..

    Dem må vi da prøve at lave, hvis vi altså har de der til ler.. det ved jeg nemlig ikke.

    Lone

    SvarSlet
  2. Det var et stor hit, så jeg håber du kan finde en ler dims :o)

    Pia

    SvarSlet