mandag den 16. september 2013

Romkugler/trøfler....Mums :o)


Åhhh, de er gode og så er de suuuper nemme at lave, hvilket jo næste gør dem endnu bedre :o)

Børnene var rigtig glade da de kom hjem fra skole og så hvad der ventede dem. 
Hvis I skulle få lyst til at lave dem er opskriften her :

1 roulade m. hindbær eller jordbær
1 mazarin tærte
1 spsk cacao
1 spsk. rom essens
1 spsk syltetøj, hindbær eller jordbær

Jeg kan bedst lide hindbær, så det var det jeg brugte. 
Jeg proppede det hele i køkkenmaskinen og lod den om at ælte det hele sammen. Da den var færdig var det bare at rulle dem til kugler og vende dem i krymmel. Jeg syntes, at der var lidt for lidt smag i  opskriften, så jeg puttede noget mere cacao og romessens i. Men smag jer frem :o)

Kunne det ikke være lækkert at vende dem i smeltet chokolade? 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar