fredag den 3. maj 2013

3 streger


Sidst på eftermiddagen, tæt på lukketid, kan energien godt være lidt i bund. Børnene har været på hele dage og det er ikke altid at de har lyst til det helt store. Hvilket er meget forståeligt. Men det er altid hyggeligt at sidde sammen og snakke og evt lege tre streger.

Denne eftermiddag sad jeg med 3 piger, som gerne ville være med. De kunne først ikke forstå hvad legen gik ud på, så jeg fik en af pigerne til at tegne tre streger til mig. Stregerne må være lige krøllede, skrå osv. Her er de tre tegninger jeg fik.


Her er hvad jeg tegnede....så fangede de den :o) Vi tegnede og tegnede. Det var super hyggeligt :o)


Her er de streger jeg tegnede til den ene pige .(Jeg fik pludselig travlt med både at tegne streger og med at tegne på de streger jeg fik fra dem)

Er det ikke en fin tegning jeg fik tilbage på de tre streger. Jeg synes det er en sjov leg, vi fik mange sjove tegninger frem.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar