tirsdag den 8. oktober 2013

Halloweenkage

Her er et rigtig godt bud på en Halloweenkage. 
Hold fast hvor var det sjovt da jeg serverede den. Haha
Børnene ville næsten ikke spise den.

Jeg bagte en banankage med chokolade (enhver kage kan bruges), da den var kølet af lagde jeg den over i en plastikbakke der godt kunne minde lidt om en kattebakke. Min "bakke" er en opbevaringskasse fra Ikea (købt i køkken afdelingen)

Så blendede jeg nogle (hvide)kiks med chokolade imellem (og et par enkelte chokoladekiks med creme) og dryssede dem over kagen. 

Til "kattepøllerne" hvade jeg købt nogle karamelstænger, dem man kan købe til 3,- eller lign. 
Karamelstængerne puttede jeg meget kort i mikroovnen, de må ikke få for længe, så hellere prøve flere gange. Nå de kommer ud af ovnen rulles de til små uformelig pølser og puttes ovenpå kagen, hvor man synes. Hvis det skal være ekstra ulækkert kan man sætte en på kanten af bakken.

Jeg griner hver gang jeg tænker på børnenes øjne, da de så kagen. Der skulle noget overtalelse til før de ville spise den. Haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar